"Nagy múltú lapok internetes oldalainak lájkolói egy vidéki futballcsapat szurkolótáborát sem teszik ki, a médiumok még nem tudnak mit kezdeni a Facebookkal. Régebben elég volt, ha valaki tudott érdekesen írni, újságot szerkeszteni, ma nem elég, kell a marketing" (Kádár Tamás, EMG)

"Csökken a piac, mindenki keresi az alternatívákat, de közben a klasszikus média elképesztő módon tud teljesíteni, szokásokat tud alakítani.  Én azt mondom, térjünk vissza a gyökerekhez: a klasszikus médiának sokkal nagyobb ereje van annál, mint amennyire gyorsan áramlott ki belőle a pénz. A történet végeredménye persze az, hogy a hirdető eladja-e vagy nem adja el a termékét." (Simon Zsolt, Tv2)

"Nem tudtuk eladni a 40 milliós játszma online részét, pedig volt olyan élő adás, amely során 60 ezren játszottak párhuzamosan az interneten. (Simon Zsolt, Tv2)

Mihók Attila (Ringier) szerint a hirdető mindig az innovatív megoldásokat keresi, de amint megkapja, akkor visszakozik, és inkább választja a hagyományos megoldásokat.