A Google EMEA ügyvezető igazgatója színes, inspiratív, ám újdonságoktól mentes előadásban mutatta be az internetet - hol tartunk 2011-ben, hogyan fejlődött ez a média, szemben a korábbi médiumokkal és az elmúlt század innovációival összehasonlítva. Ha a jövedelmezőség szempontjából nézzük, még az elején, mondta Mohammad, ám ez a legkreatívebb hely a világon, abban ne legyen senkinek kétsége. Sok példát hozott arra, mennyire változtatta meg az életünket a net, akár a magánéletet, akár a munkát nézzük. A felvillantott képek között előfordult a The Expendables - Feláldozhatók című mozi YouTube promója, a bemutatásakor még 45 kilós porszívó, egy nevetgélő csecsemő, akit Charlesnak hívnak, és néhány másik, akik görkori-bemutatót tartanak egy pelenka reklámozása végett. A marketingeseket megnyugtatta, immár nem kell találgatni, mi érdekli az embereket, hiszen ott a Google Insights, ami megmutatja ezt a kereséseket elemezve, a bannereket eltemette ("ezen már túl vagyunk!"), kampányolt kicsit a "blended marketing" mellett, aztán elköszönt. 

Most Chikán Attila egykori gazdasági miniszter, jelenleg egyetemi közgazdász-professzor beszél, prezentációja annyira száraz, hogy az leírhatatlan, meg sem próbálom.