A BónuszBrigád egy nemrég indult közösségi vásárlási oldal, ahol naponta más-más szolgáltatásokra kaphat jelentős árkedvezményt az, aki jelentkezik, de csak akkor, ha előre meghatározott számú jelentkező sorakozik fel az ajánlat mögött. 

Kaprinay Zoltán alapító a vállalkozás két tulajdonságát emelte ki, mint ami megkülönbözteti őket a hasonló szolgáltatásoktól. Az egyik szerint az ajánlatokhoz nemmarketingízű termékismertetőkkel, szolgáltatásleírásokkal igyekeznek kedvet csinálni, hanem újságcikk-szerű egyedi írásokkal, amiket újságírók és immár legalább hetente egyszer sztárbloggerek írnak.A másik egyedi képességük az ajánlórendszer, ami a Gravity mesterséges intelligencia megoldására építve nem ugyanazt ajánlja mindenkinek, hanem személyre szabottan igyekszik válogatni a megfelelő ajánlatok közül.

Emellett azt is sikerük fontos elemeként említette, hogy egyedi, jól felismerhető márkát építenek, ami némiképp ironikus, de éppen ettől markáns és megjegyezhető. "A társammal úgy döntöttünk az indulás előtt, újságot fogunk csinálni, ahogy korábban is mindig."