Olivier Desmoulin a Super Marmite alapítója és user experience designere. A különleges startupról tegnap már kértem tőle egy interjút, ez itt olvasható. A konferencián arról beszél, hogyan lehet megvalósítani egy webes ötletet.

Olivier nagyjábl itt is azt mondja el, amit az interjúban, a Super Marmite kezdeteiről. Kiemeli az ötlet érétkének felmérését: milyen új értéket hordoz az ötlet magában? Meg kell találni a megfelelő egyensúlyt a hirdetői, a fejlesztői és a felhasználói érdekek között.

A fejlesztés egyes ismétlődő fázisai három lépésből állnak: vizsgálat, definíció, és maga a kódolás, megvalósítás. Fontos a felhasználói visszajelzések begyűjtése a három lépést követően. A közösségi médiát nagyon aktívan használták a felhasználók bevonásába és a felhasználói élmény monitorozásába. Pénz nélkül álltak neki, de nem akartak esélyt adni neki, hogy elszalassázk a lehetséges piacot.