A Médiapiac 2011 konferencián az On the spot című műsor készítői az [origo] kérdésére elmondták, hogy a dokusorozat iránt van érdeklődés nagyobb csatorna részéről is, de ők szeretik a Spektrumot, ahol két éve vannak, és nagyon szeretnének vigyázni "erre a törékeny brandre."

S. Takács András és Cseke Eszter elmesélték, hogy az első rész felvétele közben nem hitték, hogy sorozat lesz belőle, de már 15 dokumentumfilmnél tartanak. Most jöttek haza Japánból, ahol csak három napot töltöttek: már mennének is vissza, mert szerintük két hét kell egy hatvanperces, jó dokuhoz.

Ügyes riportjaik kulcsa szerintük az, hogy kis kamerával könnyebb szóra bírni olyanokat, mint a bolíviai Evo Morales, aki máris zárkózottabb és szűkszavúbb, ha komplett tévéstáb áll elé, nem pedig két, turistának tűnő fiatal. Így jutottak be Burmába is, noha az országba újságírót be sem engednek.

A páros szerint a digitális újságíró három-négy ember munkáját végzi el, a kulcsszó pedig a rugalmasság. "Azért van ez előzetes terv, hogy azt kinn felrúgjuk" - tette hozzá Cseke Eszter. Újságírói kérdésre elmondták, hogy biztosan lenne igény itthon forgatott On the spot-ra, de nem ők fogják azt felvenni.