DragOnTape

Sokszor írtunk már a Dragontape-ről, az idei verseny első indulójáról, ami egy közösségi videoszolgáltatás - lényege, hogy YouTube videókból készíthetünk egy összeállítást, majd az így keletkezett videoválogatást ugyanúgy oszthatjuk meg, ágyazhatjuk be más oldalakba, mint egy YouTube videót. Minek? Minden harmadik YouTube-néző kommentel is, minden második nem egyedül nézi a videót, sőt a kéthartmad kifejezetten közösségben (például házibulin) teszi ezt, számukra egy ilyen eszköz segíthet a közös élmény megélésében. Azért osztunk meg videókat, mert ezzel önkifejezünk: a zenei videók megosztásával saját magunk ízléséről, hangulatáról kommunikálunk. Ehhez kínál eszközt a Dragontape, egy hitük szerint jobb, a felhasználói élményben többet adó eszközt. A lejátszási lista helyett a válogatáskazetta jutott eszükbe, ezt valósították meg videóra.

Webes alkalmazásként indultak, azonban napokon belül elkészül az iPad alkalmazásuk is, s készülnek az okostévék, multimédia-lejátszók meghódítására. Jelenleg 400 000 nézőjük van havonta, üzleti angyaloktól kaptak 125 000 dollárt, további 1,2 milliót várnak, amiből marketingelni, fejleszteni és licenszmegoldásokba fektetni terveznek. A bevételek 60%-át a mobil app letöltésekből várják, s terveik szerint 2013-ban lépik át az önfenntartáshoz szükséges bevételi szintet.