Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Médiapiac-konferencia: fizetős Tv2, tartalom szerepe

"Mi tettük alkoholistává a fogyasztót, már nem elég egy tévéreklám. Egyre több oldalról kell a fogyasztót megtalálni, hogy elmenjen a boltba" (Hivatal Péter, MTG Metro Gratis Kft.)

"A televíziót szeretjük ingyenesnek tekinteni, de a háztartás a terjesztőnek fizet a tartalomért. Hogyan tud az RTL és a Tv2 fizetetté válni, ez számunkra a kérdés, keressük az alternatívákat. Ahogy a médiatörvény lehetővé teszi, fizetőssé tesszük a kábelszolgáltatók számára a Tv2-t, a mi esetünkben ez nagy kompenzációt jelentene" (Simon Zsolt, Tv2-vezérigazgató)

"Minél több modellt kell kitalálni, neten keresztül is különböző platformok lesznek. Aki a termékét egyre több platformon tudja megjeleníteni, ahhoz sok felhasználó megy. A reklámon túl is bevételt kell generálni, ebben van szerepe annak tartalomnak - és épp a tartalom miatt kötődik valaki a brandhez" (Vaszily Miklós, Origo-vezérigazgató)

0 Tovább

Médiapiac-konferencia - nő a webes videók, blogok szerepe

A videotartalmakból (mint a Youtube és a hazai megfelelői) egyre többen tudnak pénzt csinálni, ezzel párhuzamosan nő a videotartalmakat fogyasztók száma, ez világszerte trend - jelezte Novák Péter (Origo).

A közösségi média szerepe megkerülhetetlen, sok hirdető logikus nyitottsággal használta, de ez nem megváltó, csak egy szükséges plusz - vélte.

Novák szerint 2011-ben továbbra is a tartalom lesz a legfontosabb, legyen az profi vagy amatőr. Bár a blog nem újdonság, itthon még mindig kevesebb a blogokat olvasók száma, mint Nyugat-Európában.

0 Tovább

Médiapiac 2011 - 60% rádión hallgat zenét

A magyar zenehallgatók 60%-a a rádiót választja, PC-n 18, MP3-lejátszón 15, mobilon 12, discmanen a honpolgárok 8% hallgat zenét, ismertette az Ipsos adatait Géczi Tamás, aki szerint egy rádió 2011-ben csak akkor lehet sikeres, ha több platformon is jelen van.

"A rádió volt már jobb pozícióban, mint manapság, alulértékelt a médiatervezésben, miközben a korábbinál kiélezettebb a helyzet" - elemezte a helyzetet, hozzátéve, hogy a rádiós szpotok sem elég ötletesek.

0 Tovább

Médiapiac 2011 - komor a helyzet a rádióknál

Világszinten megfigyelhető, ha stagnál a GDP, a reklámköltés csökken, ha változik a GDP, akkor a médiaköltés élesebben reagál rá - tudatta Gulyás János, a MEC-től.

Itthon 68 milliárdos net költésre számítanak a magyar televízióknál, ez kis csökkenés a tavalyi számokhoz képest. A tévék szenvedték meg legkevésbé a válságot, nem rosszak a kilátásaik, vélte Gulyás.

39 milliárd lehet a 2011-es költés a lappiacon, de mivel három évvel ezelőtt 73 milliárdos volt, erős térvesztés tapasztalható tehát.

A rádiópiac a 2008-as 13,5 milliárd forintról esett le, 2011-ben 7 milliárd volt, 2011-ben 6,3 milliárd lesz a reklámbevétel.

Az online 24,4 milliárd forintra számíthat 2011-ben, szerény fejlődés, de nem robbanás jellemzi az online-költéseket.

0 Tovább

Médiapiac 2011 - Szeretünk olvasni

Az IPSOS szerint sokat internetezők 65 százaléka intenzív lapolvasó is egyben. Ha találkozunk egy negyven fölötti, vidéki, dunántúli férfival, akkor ő jó eséllyel vesz napilapot, magazint is, érdemes hát előfizetésre buzdítanunk.

Magyarországon az internetezők 75 százaléka szeret magazint, napilapot olvasni. A válaszadók 70 százalékát sokkal kevésbé zavarja a nyomatott sajtóban elhelyezett hirdetés, mint a rádió- vagy a tévéreklám.

0 Tovább

Konferenciablog

blogavatar

Konferenciák, szakmai rendezvények élőben, a helyszínről.

Utolsó kommentek