Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kalamár Tamás: El kell kapnunk a nézőket

"Hollywood tökéletesen rákapott a websorozatokra" - jelentette be a Média Hungary-előadásában Hámori Barbara (Origo, Life.hu, LifeNetwork), hozzátéve, hogy 800 millió kattintást is hoztak már webre készült sorozatok. Európában is jelen van a műfaj, a francia Noob című websorozat például 2,5 milliós nézettséget ért el. Hámori szerint a termékelhelyezéssel kapcsolatban óvatosak a partnerek, a Csalfa karma sem lesz tömény reklámfilm.

Kalamár Tamás, a Barátok közt és a Csalfa karma producere szerint 2011-ben normális, hogy egy tévés gyártó cég azon gondolkodik, hogyan tudna megjelenni az interneten is. "Hogyan megy át egy webes dolog a televízióba? Ez a kísérlet érdekel minket. Az is érdekel, milyen lesz a nézői lojalitás. Megpróbáljuk belecsempészni a humort is, de alapvetően romantikus történet lesz, egy testvérpárral, két lánnyal, akik ugyanabba a fiúba szerelmesek" - mondta Kalamár, hozzátéve, hogy lineáris történetmesélés lesz itt is, mint a Barátok köztben. Két kamerával forgatnak, kiváló minőségű képet ígérnek. "El kell kapnunk a nézőket, akik még nincsenek hozzászokva a műfajhoz" - magyarázta.

Hámori szerint 15 é 50 ezer néző közt bármilyen nézettséget el tud képzelni epizódonként. "Az Origo stratégiájába tökéletesen illeszkedik ez a fejlesztés, kezdeményezés, felvállalva annak kockázatát is" - mondta. Elmondta, hogy van még bőven tartalék, egy esetleges második évadra (erről várhatóan nyáron döntenek, a nézettségi adatok alapján). Kezdés: május 23.

 

0 Tovább

Várják a Csalfa karma websorozatot

A Belém bújt a kisördög, amerikai websorozat Magyarországon hasonló érdeklődést váltott ki, mint az USA-ban, legalábbis százalékos arányban: itt és ott is a közönség bő 3 százalékát érdekelte a széria. Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója azt várja, hogy közösség alakuljon ki a magyar gyártású, a Life.hu-ra és a LifeNetworkre készülő  Csalfa karma körül, és bízik benne, hogy többen nézik majd, mint az amerikai websorozatot.

Vaszily Média Hungary konferencián elmondta, hogy a magyar weben három év alatt a szórakoztató és női tartalmak 176%-kal, a videomegosztók forgalma 154%-kal nőtt. Kiemelte a Life.hu nézettség-növekedését, önálló brandként sokkal sikeresebb, mint elődje, a Női Lapozó volt.

0 Tovább

Konferenciablog

blogavatar

Konferenciák, szakmai rendezvények élőben, a helyszínről.

Utolsó kommentek