Világszinten megfigyelhető, ha stagnál a GDP, a reklámköltés csökken, ha változik a GDP, akkor a médiaköltés élesebben reagál rá - tudatta Gulyás János, a MEC-től.

Itthon 68 milliárdos net költésre számítanak a magyar televízióknál, ez kis csökkenés a tavalyi számokhoz képest. A tévék szenvedték meg legkevésbé a válságot, nem rosszak a kilátásaik, vélte Gulyás.

39 milliárd lehet a 2011-es költés a lappiacon, de mivel három évvel ezelőtt 73 milliárdos volt, erős térvesztés tapasztalható tehát.

A rádiópiac a 2008-as 13,5 milliárd forintról esett le, 2011-ben 7 milliárd volt, 2011-ben 6,3 milliárd lesz a reklámbevétel.

Az online 24,4 milliárd forintra számíthat 2011-ben, szerény fejlődés, de nem robbanás jellemzi az online-költéseket.