Christopher Mattheisen (Magyar Telekom) szerint egyre fontosabb az interaktivitás, a 3D-s fejlesztés, és az, hogy mobilon is ugyanazon tartalmak elérhetőek legyenek, mint az interneten. A technikai fejlődést elemezve a Média Hungary 2011 konferencián megemlítette, hogy a Facebookra feltöltött képek nagyobb része már iPhone-ról érkezik.

Megjegyezte, hogy Magyarországon jelenleg a használt mobilok 10%-a számít okostelefonnak, de az új vásárlók 20-30%-a már ilyen készüléket keres. Fontosnak tartja, hogy 100 eurós ár alatt is kaphatóak legyenek ilyen telefonok.

Mattheisen az internetezők szokásait is elemezte: a gyakori userek 95%-a e-mailezik, 66% látogatja a Facebookot vagy az iWiW-et, tanulásra 49% használja a webet. Zenét rendszeresen csak 27% hallgat a neten, 24% pedig játszani szeret a világhálón.

A Szonda Ipsos felméréséből, Mattheisen előadásából az is kiderült, hogy a sokat netezők egy része elvárja, hogy tévékészüléken át tudjon szavazni tévéshow-ban, realityben vagy tehetségkutatóban. A megkérdezettek háromnegyede szerint a legfontosabb, hogy a tévéadás megállítható és visszatekerhető legyen, 52% pedig csetelni is szeretne a tévéképernyőn át. A tévés médiafogyasztás riválisa a PC, hiszen a felmérések szerint 1,3 millió magyar ember néz filmet, sorozatot, DVD vagy divX formában.