Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Médiapiac-konferencia - nő a webes videók, blogok szerepe

A videotartalmakból (mint a Youtube és a hazai megfelelői) egyre többen tudnak pénzt csinálni, ezzel párhuzamosan nő a videotartalmakat fogyasztók száma, ez világszerte trend - jelezte Novák Péter (Origo).

A közösségi média szerepe megkerülhetetlen, sok hirdető logikus nyitottsággal használta, de ez nem megváltó, csak egy szükséges plusz - vélte.

Novák szerint 2011-ben továbbra is a tartalom lesz a legfontosabb, legyen az profi vagy amatőr. Bár a blog nem újdonság, itthon még mindig kevesebb a blogokat olvasók száma, mint Nyugat-Európában.

0 Tovább

Médiapiac 2011 - Szeretünk olvasni

Az IPSOS szerint sokat internetezők 65 százaléka intenzív lapolvasó is egyben. Ha találkozunk egy negyven fölötti, vidéki, dunántúli férfival, akkor ő jó eséllyel vesz napilapot, magazint is, érdemes hát előfizetésre buzdítanunk.

Magyarországon az internetezők 75 százaléka szeret magazint, napilapot olvasni. A válaszadók 70 százalékát sokkal kevésbé zavarja a nyomatott sajtóban elhelyezett hirdetés, mint a rádió- vagy a tévéreklám.

0 Tovább
123
»

Konferenciablog

blogavatar

Konferenciák, szakmai rendezvények élőben, a helyszínről.

Utolsó kommentek