Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Pornó tíz forintért

"Kitaláltunk olyan módszert, hogy tíz forintért adunk egy filmet. Nagyon jól működik. Meg kell találni az utat, és bele kell törődni, hogy a DVD-nek vége. Az internet megsemmisítette a zeneipart, a filmeket is letöltik ingyen, de a zenészeknek legalább van bevétele, koncertezhetnek. Én felnőttfilmet gyártok, hova menjek koncertezni?" - tette fel a kérdést Kovács Kovi István pornóproducer a Media Hungary konferencián a fizetős, webes tartalmakról szóló beszélgetés során.

0 Tovább

Kalóznemzet-e a magyar?

Sem a Sanoma, sem az Origo nem tervezi, hogy webes tartalmaiért pénzt kérjen a közeljövőben, hangzott el a Media Hungary konferencián.

Novák Péter (Origo) szerint a cégnek sok olyan tartalma van, amely értéket képvisel, de nem gondolkodnak fizetős modellben. Elmondta, hogy digitális könyvekért például lehet pénzt kérni, külföldön számos példa van erre, de szerinte kérdéses, hogy a magyar "kalóznemzet" fizet-e a közeljövőben bármiért, vagy ugyanúgy letölti, mint a zenéket és a filmeket.

"Amit a magyar el tud lopni a neten, azt el is lopja" - tette hozzá Kovács Kovi pornóproducer. A törvényi szabályozás szerinte nem megfelelő, indokolatlanul védi azokat, akik tartalmat nyúlnak le a gyártóktól.

0 Tovább

Az amatőr pornó ingyen van Kovinál

A Media Hungary konferencián Kovács Kovi István pornóproducer elmondta, hogy cégének webes oldalán a tartalom 3/4 része ingyenes. Rengeteg amatőr pornóképet és videót kapnak, ezekért ők sem fizetnek, ingyen teszik ki a site-ra. Kovi cége a saját filmekért kér pénzt, szerinte a modell működik, vannak, akik fizenek, bár általános vélekedés szerint ha valami ingyen van a neten, azt megtalálják a userek. 

0 Tovább

Aki vakmerő, annak levágják a fejét

Pénzért híreket adni az interneten rizikós dolog, amikor a user ingyen várja el ezeket - vélték a szakemberek a Media Hungary konferencián. Csermely Péter (Magyar Nemzet) egy hasonlattal jött: szerinte ha egy ágyúval szétlőtt, középkori vár falán már egy kétméteres hasadék tátong, akkor mindenki sejti, hogy az ostrom sikeres lesz. De senki nem meri bedugni először a fejét, mert azonmód levágják - tehát aki először teszi fizetőssé hírportálját, bukik.

Tiszttartó Titusz (Class FM) természetesen bízik a rádiózás jövőjében. "7 millió 555 ezer magyar ember nem tévedhet" - jelentette be szlogenként.

0 Tovább

Várják a Csalfa karma websorozatot

A Belém bújt a kisördög, amerikai websorozat Magyarországon hasonló érdeklődést váltott ki, mint az USA-ban, legalábbis százalékos arányban: itt és ott is a közönség bő 3 százalékát érdekelte a széria. Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója azt várja, hogy közösség alakuljon ki a magyar gyártású, a Life.hu-ra és a LifeNetworkre készülő  Csalfa karma körül, és bízik benne, hogy többen nézik majd, mint az amerikai websorozatot.

Vaszily Média Hungary konferencián elmondta, hogy a magyar weben három év alatt a szórakoztató és női tartalmak 176%-kal, a videomegosztók forgalma 154%-kal nőtt. Kiemelte a Life.hu nézettség-növekedését, önálló brandként sokkal sikeresebb, mint elődje, a Női Lapozó volt.

0 Tovább
«
123

Konferenciablog

blogavatar

Konferenciák, szakmai rendezvények élőben, a helyszínről.

Utolsó kommentek